Best Birthday Picnic!

by - Tuesday, February 21, 2017

This year is the best birthday ever!


Febuary 2017 - My boyfriend, Khairil bawak aku ke Taman Tasik Titiwangsa dengan alasan nak jumpa kawan sekolah dia and nak aku temankan. So never mind, aku follow je laa. Then, dia bawak aku ke kawasan yang kami tak pernah pergi area taman tu. Tetiba aku nampak satu group perempuan duk pegang balloons, and yes, they are my friends ! Hahaha. Pandai korang kenakan aku kalini. Rupa-rupanya boyfriend aku ni dah rancang dengan kawan-kawan yang aku rapat masa study foundation kat Kedah dulu and now, kami sesama belajar kat university sekarang. Dari jauh, dah dengar diorang nyanyikan lagu birthday kuat-kuat 🎶 Speechless kejap.
I never think they can do this surprise for my birthday.



Yumin, Wawa, Tot, Anih, Dee, Aina & Mija

From the bottom of my heart, thank you to my girlfriends for this wonderful amazing and thoughtful picnic for my birthday! No one has gone through this much effort just for me, I almost feel guilty!

And, i love you guys muuaaahhhh 💞

You May Also Like

0 comments